Dag 74: Afronden - Reisverslag uit Serekunda, Gambia van Jet P - WaarBenJij.nu Dag 74: Afronden - Reisverslag uit Serekunda, Gambia van Jet P - WaarBenJij.nu

Dag 74: Afronden

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

11 Juni 2019 | Gambia, Serekunda

Dit was zo’n dag waar alle losse eindjes nog even afgerond werden. Eerder had ik verteld dat ik aan een schoonmaakrooster begonnen was. Annemieke had nog wat aanvullingen dus deze is helemaal afgerond nu. Ook hebben we geskyped met onze docent uit Nederland om de feedback te bespreken. Er was veel feedback, maar gelukkig meer om het naar een hoger niveau te brengen dan dat het inhoudelijk nog niet goed was. Na het gesprek kwam een van de artsen vragen of ik oefeningen wilde voorschrijven voor een patiënt met scoliose. Nou dat kan ik toevallig wel! Op de mannenzaal lag niemand, dus ging ik met haar aan de slag. De symptomen waren heel herkenbaar en ze wist echt nog niks van het ziektebeeld af. Wel gek om te zien hoe anders dat hier gaat. Wat dat betreft mag ik wel blij zijn met de mogelijkheden in Nederland. Aan het einde van de werkdag hebben we ook maar langzaam wat mensen verteld dat we weg gaan. Dat hadden ze nog niet zien aankomen…. We waren er inmiddels toch ook pas net?
In de middag gingen we voor de laatste keer naar de Serekunda markt. De laatste souvenirs en stofjes werden nog ingeslagen. Deze plek ga ik toch echt wel missen… Wat een heerlijke bijzondere markt was dit.
Tot laat heb ik nog aan het onderzoek gewerkt om de feedback te verwerken. Het einde begint nu wel in zicht te komen en dat mag ook wel want over een weekje moet het al ingeleverd worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Actief sinds 05 Maart 2017
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 19042

Voorgaande reizen:

18 Maart 2019 - 16 Juni 2019

The Gambia journey!

02 Maart 2017 - 18 Maart 2017

European Nursing Module Serbia 2017

Landen bezocht: