Dag 40: Kleine baaldag - Reisverslag uit Lamin, Gambia van Jet P - WaarBenJij.nu Dag 40: Kleine baaldag - Reisverslag uit Lamin, Gambia van Jet P - WaarBenJij.nu

Dag 40: Kleine baaldag

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

07 Mei 2019 | Gambia, Lamin

Soms zit er zo'n dag tussen dat het allemaal niet zo gaat zoals je wilt. Zo'n dag was het vandaag, dus ik hou het kort.
Het tellen van de medicijnen in de store doen we in een Excel document op de computer. We werken in tweetallen volgens een soort planning. Helaas was er alleen bij een ander groepje iets misgegaan, waardoor het veel lastiger werd om de getallen in te vullen. Vooral het rechtzetten duurde erg lang. Zo vielen er nog wat minder dingen voor, die me deden afvragen met welk nut ik ook alweer bezig was. Maar ja, dat schijnt er jij te horen.

Toen ik even later langs de triageruimte liep, zag ik een patiënt op de grond liggen met de ogen dicht en tandenknarsend. We tilden de dame naar de emergency room en ik riep de arts. Van alle pijn was ze flauwgevallen. Het probleem was al la ver gaande. Maar tot nog toe was er geen arts met een juiste oplossing gekomen. We besloten om haar op te nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Actief sinds 05 Maart 2017
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 19039

Voorgaande reizen:

18 Maart 2019 - 16 Juni 2019

The Gambia journey!

02 Maart 2017 - 18 Maart 2017

European Nursing Module Serbia 2017

Landen bezocht: