Dag 48 + 49: Hardwerkers & luieritis - Reisverslag uit Lamin, Gambia van Jet P - WaarBenJij.nu Dag 48 + 49: Hardwerkers & luieritis - Reisverslag uit Lamin, Gambia van Jet P - WaarBenJij.nu

Dag 48 + 49: Hardwerkers & luieritis

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

16 Mei 2019 | Gambia, Lamin

Woensdag heb ik weliswaar tot 8.00u kunnen uitslapen! Ik zal het wel nodig gehad hebben. Esmee is vandaag nog bij haar ouders in het Senegambia hotel, dus voor mij een goed moment om even hard te blokken aan het onderzoek zonder afgeleid te zijn van te veel leuke dingen. Met een tevreden gevoel kon ik om half 5 stoppen. Ik maakte mijn kamer weer eens even een keertje schoon en speelden een nieuw geleerd kaartspel met Lieke. Met uiteraard de winst natuurlijk ;).
Donderdag was het weer ANC dag. Alleen een stuk minder rustig dan vorige week! We zagen maar 15 patiënten, waarvan 3 nieuwe aanmeldingen. Er is geen pijl op te trekken. Volgende week gaan we ons een beetje afzijdiger proberen te houden. De nurses, maar ook de midwifes vinden het namelijk wel heel gemakkelijk dat wij er zijn. Dus er wordt een beetje zorgen gemaakt dat het niet meer wil lopen als we weg zijn… Vandaag lagen ze met z’n viertjes op de onderzoeksbank en op het bureau een dutje te doen ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Actief sinds 05 Maart 2017
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 19135

Voorgaande reizen:

18 Maart 2019 - 16 Juni 2019

The Gambia journey!

02 Maart 2017 - 18 Maart 2017

European Nursing Module Serbia 2017

Landen bezocht: