Dag 63: Ultiem ontspannen - Reisverslag uit Lamin, Gambia van Jet P - WaarBenJij.nu Dag 63: Ultiem ontspannen - Reisverslag uit Lamin, Gambia van Jet P - WaarBenJij.nu

Dag 63: Ultiem ontspannen

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

31 Mei 2019 | Gambia, Lamin

Vandaag is het alweer Remy's laatste dagje. Wat betekent tas inpakken en uitchecken. Met dit laatste hadden we gelukkig geen problemen. Hoewel ik er vaak geslapen had merkten ze hier nu niks meer over op. Dat is toch weer fijn. De invulling voor vandaag durf ik eigenlijk niet op te schrijven. We hebben ultiem gerelaxed van een massage bij een luxe resort. Vanwege de Ramadan is er namelijk een actie: 2 massages, 3e gratis. En heerlijk dat het was. Hierna nog zo rozig als mogelijk in de zon slapen en wat misschien nog wel het fijnste was? Een warme douche met gunstige straal die ervoor zorgde dat mijn voeten weer bijna helemaal ontdaan zijn van vlekken :). Ik zei het al eerder ultieme luxe. Ik nam afscheid van Remy die iets eerder vertrok om naar het vliegtuig te gaan. Het waren twee verrukkelijke weken waarin ik met trots het land kon laten zien.

Toen Esmee en ik weer brandschoon naar buiten stapten ontstond er een lekker contrast. Uit schaamte liepen we eerst een stuk van het resort vandaan. Voeten weer in het zand, zweet weer op de rug en opzoek naar een Gili Gili die ons richting huis wilde brengen. Ja, beide kanten op ben je snel gewend ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Actief sinds 05 Maart 2017
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 19225

Voorgaande reizen:

18 Maart 2019 - 16 Juni 2019

The Gambia journey!

02 Maart 2017 - 18 Maart 2017

European Nursing Module Serbia 2017

Landen bezocht: